Taskig kille!!!

fin rubrik....
just nu så sitter jag med datan i knäet i soffan och kollar på dating in the dark med fannsoon!det är fett bra men en kille där e fett taskig han går fett mycket på utseendet han bah nä hon e tjock då vill inte jag dejta henne och så erkänner han att han trode det och att han kallade henne padda?!?! man bah wtf?! så hon dissar honom ofc och det var rätt!! så aa har redan sett det här avsnittet men aja vi ska kolla på film sen vet inte vilken kanske its a boy girl thing eller någon från youtube aa vi får seeee! asså min mamma e lite rolig hon började damsuga kl halv tolv på natten/kvällen!haha ruligt ruligt
älskar dig mamma! <3 men nu ska jag kolla på programet så vi syynes!
lite bilder från idag när vi gick hem från lunchen

vad intresserad du verkar fanny...


starka tjejor


hahaha jag å fanny sjunger ;Dvad fina vi ser ut då... och Zaras fina hår hahah!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0