Min älskade zara!

Till min underbara zara: zara sötnoz kan fortfarande inte skicka bilderna till din tele men ska försöka som attan för din skull!älskar dig!vi får inte tappa kontakten när du byter skola!lova det!!!!
okeey wooow jag går typ på droger eller nått nu tycker jag ALLA e sötnozar jag bah går runt å tänker nämen nutte då sötnozen min sen NU så chattade jag med min kmp å försökte berätta men lät helt cp å hon bah ööö?å så började jag garva sönder HAHAHA aa låter helt fel å innan det så var jag sur humörsvägningar eller vad?? nä men jag orkar inte berätta vad jag har gjort idag e helt grogy så ha det bra!
HAHAH den här var så cp så var tvungen att lägga upp den;D
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0