Min mage its hurt!

Min mage och typ musklerna över knäna är typ döda :O
Gick upp typ 7 för att komma te sköndal halv 9o. sen hade vi 2½ timmes handboll :D sen åt vi typ lunch sen snacka vi teori i typ 1 h och en kvart (?) sen hade vi enomt jobbig fys me en Christian man typ hyr in för att han ska göra ett fys pass och typ sommarträning till oss. Men iaf det ar jobbigt och vi hade fys i 1½ timme ;s det va faktiskt kul :D Men imorrn ska jah upp 7 igen och köra två matcher och ett träningspass. Helgen fett me full me handboll. Kuligt kuligt!

Idag har jah... Läs det förra jah skrev så får du veta :D

Just nu sitter jah och lyssnar på musik och väntar på att min mobil ska komma hem. Min pappa har det just nu av någon anledning (y)

Förlåt men orkar ver´kligeN nt lägga in bilderna från kameran. Är alldeles för trött men jah kan lägga in lite gamla bilder :D Lägger in i nästa inlägg. Måste hitta dem först och vilka. Vi bjuuuder!

Kitschao<3
-zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0