Nu har men checkat

Nu kan jah iaf checka att ha gått 1,2 mil me klassen :o Det var faktiskt inte såå jobbigt men man blev verm. Fel kläder på mig när jah gick ;s Men vaknade typ halv 8 och skulle vara i fruängen kvart i 8 så ja.. en kvart bara att packa matsäcken och fixa mig...

Idag jah har jah gått... läs där uppe :)

Just nu sitter jah och har bajsont i mitt huvud. Är trött efter vandringen fast den inte var så jobbig. Men hosta typ hela tiden och fick min andnöd ibland (pga astman och pollen)
Snart ska jah dra på träning i Liljeholmen.

Imorrn så är det onsdag.. kommer va en ganska chill dag. Tre riktiga lektioner bara. Efter plugget ska jah, Madde och Fanny dra te Skhlm och kolla hårspray m.m till annorlunda dagen då vi har tema rosa ;s Sen ska vi natta hos Madde och dygna som jah och Madde gjorde i vintras då vi hade fett kul :D


Cizzi på landet ;* Göllischen!


Wowh högt du kan klättra Cizzi!


Fiiiiinaste Zelda :)

Blev värsta katt-gå inlägget ;p

Kitshcao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0