Okej vem vare?!

tjenare tjenare! vaknade nyss eller igentligen för en halvtimme sen men jag gick ut ur mitt rum nyss:Dbäddade sängen innan jag gick till mitt fina kök och tog en ost macka mihihi ska ta en till snart..mm very intressting javet men nä asså kolla jag vaknade av att min mobil vibrerade jag bah blää å så kolla ja på den då sog det dolt nummer å jag fattade inte det för jag bara stirrade på den i 5 minuter haha aa men sen svarade jag skit trött bah hallå?haha aa å så ofc var det någon som busringde många gör det till mig nuförtiden haha nä skojja men iaf asså det måste varit nån från kkis(konståknings-klubben-i-salem) för dom bah nämnde några i min grupp så jag bah smsade några å dom bah va? å så vidaree men aa så det e vääärssta mysteriet! men nån måste erkänna snart! mm men iaf  nu ska jag ta en macka så haaare bra!
hahaha asså var bara tvungen att lägga upp den!;D
Kitchao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0