Omg du skämtar?!

asså shiet e suuuuuuuper glad för jag har hittat min skolavslutningsklänning!wiiiiiiii!å till det ska jag ha svarta mocka(?) pumps skita snygga nu vet ni det!
idag så hände det väll inget specielt i skolan vu har ändrat vårat skema för tionde ggn på det här året typ:p håller på att öva till spanska provet som är till på onsdag kan hälften av det man ska kunna men det går nog bra hoppas jag iaf!och så lyssnar jag på muuuusik ska laga min mobil som har gått sönder tusen ggn mer nu en bit glas har rammlat av INTE BRA!men har fortf inte fixat ett youtubekonto till mig och zara som jag skulle menmen ska nog göra det imorrn eller nu vi får se...
asså älskar den här låten!älskar hans röst! men nu måste jag plugga bloggar lite senare ikväll kanske
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0