Ont ont i nacken :(

Idag så var Gurra-dagen i Liljeholem. Orkar nt riktigt förklara allt men det är så att Spårets förening och Gurra förening typ kör matcher mot varndra. Aa hahah! ;p
På matchen vi körde mot gurra (gurra är Gustavsberg) så typ knäckte en tjej min nacke så jag blev helt stel. Sitter nu med tigerbalsam, värmegrej och halsduk runt min nacke. Det är bättre än det va förut. Det gör jätteont när jag rör huvet bakåt och åt vänster sida. Det är väl bara att väntra tills det läkt. Hoppas det nt tar lång tid för det är nt kul det här :(

Idag så har jah kört handoll (eller snarare vart på hanbollsgrej) hela dagen. Precis hela. kl 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen.

Just nu så sitter jah och lyssnar på musik och painar. Ska egentligen ringa Madde men allt orkar man nt ;p Sry ringer imorrn. Kan förresten nt me dig te Skhlm men vi kan säker göra nåt bbu :*

Jah har laddat över bilder nu så nästa inlägg blir bildinlägg :D Great! Stolt!



Kitschao<3
-zara

PS!
Ska börja göra videoinlägg snart. Men nu orkar jah nt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0