Saknar nån?

jag vet inte helt plötsligt så saknar jag någon starkt men jag har ingen aning vem det är jag saknar?håller på att gråta pga av att jag saknar nån som jag inte vet vem e det normalt??
nu så sitter jag ed min underbara broder och kusin vid bardelen dom spelar nått spel å jag sitter å lyssnar på prayer å föresten zara det ska vara bon jovi men prayer inte den där andra snubben!asså jag vet inte vad som har hänt med mig nu gillar jag rock låtar som eye of the tiger och prayer å paint it black tex. såna låtar som är med på gitar hero:/haah men dom äger jue!och nu blev jag glad och fick fett mycket energi av att lyssna på låtarna:O cp jag e javet....mitt humör har varit uppe å nere hela veckan:phaha men nu blev jag glad å sitter å ler för mig själv?asså vad är det för fel på mig?hahah men jag e juh lite speciel..;D aa...just nu e det mörkt ute...ganska kallt tror jag?intressant va?men asså e fett rastlös å vill inte sova!hmm men nu ska jag inte tråka ut er så ha en bra natt!;)
haha älskar det här avsnittet! moleman e så söt när han bah no one is gay for moleman haah;D
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Mathilda♥

de är miiig du saknar ! :oo <333 'driver'

2011-05-08 @ 20:18:23
URL: http://mathildaschutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0