Sjuk tror jag:/

tror jag e sjuk min brorsa smittade mig säker:( jag fryser när alla andra tycker det är varm och jag har ovanligt ont i magen:(skit! men en god nyhet är att mina klänningar kommer på fredag:Dkunde inte bestämma mig så tog två klänningar hihi men lämnar tillbaka den klänningen jag inte ska ha såklart;)
idag så hade vi spanska prov det gick sådär glömde bort massor av saker som var jätte enkla menmen sen efter skolan så gjorde zara no prov efter skolan å då så stannade jag kvar och väntade på henne för jag e suuuper snäll;)å då kom evin och carina å då garvade jag sönder lite med dom haha asså evin åt på ett gelehjärta och carina bah du vet att det där är gjort av grisinälvor hon bah spottade ut det på golvet hahahahhhah å såklart kommer jag å råkar kliva i det!hahah aa det var kul sen stack dom efter ett tag kom zara vi drog hem å så satte jag mig vid datan å har magknip:p tror att det var nåttt fel på skolmaten!och har fortf inte fixat youtubekontot haha men nu ska jag städa mitt rum så vi synes väll nån gång!
här är en abv klänningarna som jag beställde hittade inte den andra:p HISS eller DISS?svar ääärligt nu!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0