Sötunge :*


Dagens Sötbit:


Cizzi<3 ;p

Idag har jah vart i skolan. Vi bestämde att vi skulle ha tema rosa på annorlunda-dagen. Hahha fett me kul. Hade träning me p97 hammarby efter skolan. Spelade mest match. Men jah kunde knappt andas elr passa/spela.. okey nu måste jah berätta hur otur man kan ha innan träningen:
Först stressa jah hem från plugget sen visade det sig att jah egentligen nt behövt det. Sen glömde jah att äta -.- Sedan gick jah ut te bussen som va 1 min försenad ;p Men sen när jah skulle byta te 173 så fick jah vänta 12 min ung. och sen när jah skulle byta te 182 (som typ går va 20onde min :s) så fick jah vänta en kvart... Fatta då att jah kom försent te träningen. ;o aa nu fick ni veta det där oxå.

Just nu sitter jah och är lite nervös inför imorrn. Ska va me en skoldag på den nya skolan. :s Har juh Sara där men ska träna där oxå och det är en sten-tuff träning. Kanske bara får ta och vänja mig :p

Kitschao<3
-zara

PS! Kom inte på nån låt just nu ;s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0