Suuper hot!

amen tjenare bree! nä men idag så orienterade vi vi tappade bort oss och jag har väärssta spejarögon!!! visste verkligen inte det:O...läs zaras inlägg nedan för mitt så får ni veta hur det gick för oss pallar inte skriva ned allt:p
men aa efter det så åkte jag hem och drog in i duschen direkt! kände att jag behövde det det var as varmt där borta vart vi nu var;p sen så kom fanny vi solade typ i fyra timmar jag e seriös! sen så blev jag "sur" för jag inte blev brun hahahah så gick in å tog BUS blev faktist lite skillnad!gooddyy goddy så jag rekomenderar apoliva BUS från apoteket låter mobbad men det funkade jätte bra på fanny å på min lite men hon tog mer än mig ska ta mer imorrn :D men nu ska jag chatta med folket på fb så vi synes!
OBS!jag märkte att det inte gick s bra med outfiten jag skulle göra men kan försöka göra det lite oftare eller rättare sagt göra det alls!

Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0