Swimming ;)

Idag så var jah med Madde och Carr (Carina) och badade i Västertop. Kuligt! Och jah tappade min nyckel på botten där det var djupast :/ Men det var två tjejor där typ 4an kanske som ville ta upp den till mig. Väldigt snälla de var. Men de hande typ inget att göra så då fick de något att göra. Tack små tjejer som som tog upp nyckeln! :)

Just nu sitter jah och typ inte gör något. Passar min brorsa eftersom päronen ska ut i kväll :s Vill oxå dra ut men ska ist va här hemma och mysa me syskonen med pizza och godis. Kanske nt är så dåligt ändå.. ? ;p

Vill att det ska hända något enormt i mitt liv. Som när jah träffade Jonny. Det var som en stort hopp. Men just nu händer inget :/ Lite tråk!


På fb just nu. Inte den finaste jah haft lixom :s Hosthosthosthost!


Mycket man ser av mig ;p


Blev bara halva just nu



KOooool elr nej ;p


Känd på fb ;p


Älskar färgen på det här nagellacket. Riktigt cool gul alltså.


Dem är finare i verkligheten ;p Det är sant :D

Det blev inte så många kmps foton men hade inte så många sådana. Kanske var ganska tråkiga foton som kom in. :/ Men nästa gång serru ska det bli roligt :D tror jah...

Kitshcao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0