Uppe bland molnen

Visste nt vad jah skulle skriva som rubrik så jah bara skrev något ;s


Ouff tuung låt!

Idag har jah spelat två matcher och en träning. det gick väl bra på matcherna vann en och förlora en. På en av matcherna ramlade jah när jag låste en tjej så jah trillade på min svanskota och det gjorde skit ont och sen landar den stora tjejen oxå på mig :O Jah fick skiita ont och mitt ena ben förlamades och jah kunde nt gå. Det är mycke bättre nu men vissa saker så känner jah mig som en väldigT gammal tant :D

Just nu sitter jah och lyssnar på mucik ska typ logga in på fb snart Waw! Kanske ska va med Madde om jah pallar. Hon e typ utelåst :) Hahah den lilla flickan. Typiskt henne.

Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0