Utelåst:p

yees boX idag så har jag varit på ett modecentrum nära sickla det är svårt att beskriva vad det är men det är typ kläder smycken skor mm allt som har med mode att gör helt enkelt!åkte dit med min mamma och min farbrors fru vet inte vad det blir till mig men det var ruligt jag köpte ett fint halsband kan visa det sen;) sen åkta jag till mina kussar å käkade chillade lite sen skulle brorsan åka hem på moppe så jag åkte oxå med det kändes som en evighet att åka eftersom man inte kan åka på e4:pppp men när vi kom hem så visade det sig att ingen av oss hade hem nycklar lte klumpigt javet men nu ska jag gå in på fb elr nått!
orkade inte fota halsbandet:p och så är min camera sämst! ska önska mig en system camera;)kommer säkert ha på halsbandet på en av mina outfits men ni får nöja er med dn här bilden medans!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0