Väntar fortfarande på dej!

det känns som en evighet i väntan här hemma och i skolan varför kommer du aldrig?men kommer fortsätta vänta i hela mitt liv om jag så måste tänker inte ge uppp hoppet om dej aldrig i livet!men snart så kommer du det vet jag, alldelles snart snart så står du utanför mitt hus och står där ute och väntar!........JA FÖR SNART SÅ KOMMER DU KÄRA LILLA KLÄNNING! mahaha aa som ni fatta så väntar jag på min klänning som fortf inte har kommit:/men den ska igentligen komma imorrn^^haha

idag så har jag varit i skolan vi hade något no diagnos å gissa asså såklart hade jag inte pluggat för jag trode det var labb test:s haha men asså jag kunde alla frågor dom var as lätta!det var nog det lättaste "provet" någonsin!wiiii!aa men iaf gick he till milla för första ggn det är as coolt hus! vi kollade på happy fet haha han är såå söt den där pingvinen!aa men efter den var jag tvungen att dra hem vet inte vad klockan var menmen råka somna när jag kom hem:q haha vaknade vid åtta javet kommer inte sova på natten hahahah lite bebis jag e!;Dvet inte vad jag ska göra nu det är inget bra på tv å har läst alla bloggar så aa jag får väll sätta på nån bra film dåe!men hare bra!
skulle ha lagt in min å zaras favorit låt men tyvär så gick det inte:p
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0