Varmt!

hej jag e sur/ledsen pga min klänning var för stor:p så ska frakta tillbaks den å köpa en ny från en annan sida och jag sa juh att jag köpte två styckna klännningar  men den ena har inte kommit? weard kanske kommer imorrn hoppas jag iaf....
idag så var jag i skolan och det var typ stek hett ute så tog av mig adidasen å hade på mig linne fast det dåliga vara att jag hade mörka jeans på mig så mina ben dog!men iaf sen så drog vi till mig jag bör till shorts å ballerinaskor hade mina converse förut sen så drog vi hem till zara tänkte låna en magtröja men dom var förstora så fick ha mitt varma linne hon böt oxå till shorts å linne sen så drog vi hem till mig vah lite med thilda solade lite  sen så stack hon hem och sen så gjrde zara hål där uppe i örat blev snyggt! å lyckat faktist! sen så drog hon hem å nu så sitter jag här!ska äta nu!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: Tilda

Visst!! :D

Saknarej! <33

2011-05-10 @ 09:47:44
URL: http://tullzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0