Kommer när jag har kärlek i mitt hjärta. Går när jag känner hat och smärta

Verkligen inte pepp för att blogga just nu.
Har typ inte bloggat på en vecka men har en stooor orsak :(

När jag och mitt lag spelade USM (ungdoms sverige mästerskapen. typ?) så skulle vi spela 4 matcher i Deje i Värmland. Men jag som är en himla otursfågel spelade bara 2.
Orsak:
I den andra matchen är det en tjej som ska skjuta avstämt skott (spelar handboll om nån undra) så jag ska gå upp och ta den där tjejen som typ var 2 meter :s och så när jag tar henne så pangar våra huvuden ihop och henner tänder hamnar i min kind :( Jag typ svimmade och ramlade ner på golvet och skrek med blod omkring. Kommer inte ens ihåg de var helt borta i huvudet :s
Jag trodde de bara var som en blåtira under ögat men sen när de säger att de kanske ska sy får jag panik. Hade fått 2 cm ungefär brett sår och 1 cm djupt. Det var som ett jack i kinden. Men så säger alla läkare i hallen olika saker så vi åker ändå till Karlstad akut me mig.
Där fick vi typ vänta i 30 min nånting och sen skulle de sy. Men de sa att de var för nära ögat och att jag hade fina sårkanter så jag kunde limma. Det gjorde jag oxå.
Så då blev jag limmad :)
Sen när jag kommer tillbaka till laget så är jag helt paj i huvudet och helt blå och svullen under ögat.
De visade sig sen i måndags typ att jag fått hjärnskaning oxå. Men inte en jättestor utan typ en lätt. Men jag har vart jättetrött, inte tränat och typ somnat överallt jag vart. Så om nån tycker jag vart tråkig den här veckan vet ni vrf. Men nästa vecka är de andra bullar. Då hoppas jag att jag är frisk :D

Jisses värsta berättelsen ju. Kan ju skriva bok snart -.-

Jag lägger upp bilder sen från i lördags och alla de foton jag tagit alla dagar. Varnar då känsliga tittare. Det är många som frågat om hur de ser ut och såg och då kommer jag alltså lägga upp.

Puss och Hej leverpastej
-zara

OBS! det var olivia som sa att jag skulle skriva det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0