Le mot den som fick dig att falla. För det leendet gör så den som fick dig att falla att.....smalla

Jaråå Fanny och jag hära till 100%
Eller Fanny drog precis hon ska typ packa te Spaninen på tisdag -.- Lyckost!
Idaghar man typ sovit. Vill få bort min himla huvudvärk :( Men de mesta av dan har man vart me Fanny tror jag.
Imorrn får man se om de blir träning elr inte. Hoppas de blir av.
Nu ska man faktiskt ta och städa tror jag för rummet ser ut som en sopphög... eller ska man göra de imorrn..? Tror jag gör de imorrn iställer ;s
-zara

Kommentarer
Postat av: Louise

ursäkta din blogg är kanske fin men min är bättre en dig ursäkta gå och fixar dig, gör så du ser snyggare ut som jag gör bitch

2011-11-01 @ 17:19:48
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0