Du tror... Jag vet!

Tjejen:
Varför följer du efter mig?
Pojken:
Jag älskar dig!
Tjejen:
Men då ska du se min kmp hon är mycket snyggare än mig och hon går bakom dig.
*Pojken vänder sig om*
Det är ingen där?
Tjejen:
Om du verkligen älskat mig skulle du aldrig ha vänt dig om...

Jadu har handboll hela veckan. Hade i måndags, tisdags, idag, imorrn och typ på fredag. Sen i helgen ska man köra Sthlmscup me laget :D Ska nt dra idag på träningen för har ganska många läxor... säger jah och sitter vid datan. Nej men jah ska faktiskt gå upp och göra dem efter jah skrivit klart här!
-
Idag var det som ovanligtst skola :s Har nt så mycket mer att skriva förutom att min RumpA verkligen hurts. Har världens träningsvärk i den och i benen. Känner mig som en gammal tant D:
Låt som fastnat tack vare Adina:
-
Så är det sämtsa internet som nt kan göra den mindre -.-
Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0