Feekkee igen!!

yes boX fekke igen assåååå!:DD fast nu äre hos johanna brää! och imorrn blire hos mig!nä skojja ska juh träffa gino imorn...men min tele e juh helt död asså trasigt så vet inte hur jah ska göra?:/ men iaf mitt problem inte eraT

käkade nyss nu så e jah inne på min baby(ofc) och..typ ska lyssna på musik men snart kommer ella å fanny sen så drar vi till johanna å aaa
idag så åkte vi till donken å käkade sen så åkte skitungarna å shoppade lite å jah bah hände efter som en zombieee för jah hade inga pengar å kunde inte köpa nått:(( hitta två aaaaaaaaaaassa goda läpglans men känner faktisk smaken när man sätter på det..men så hade jah inga pengar...det suger lixom...
ignorera mitt fuck face....
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0