Jag är svag, men med dig blir jag svagare..

Det är inte sant när de säger att en bild kan säga mer än tusen ord..
Isånnafall skulle jag kunna sätta upp en bild på mig i och
visa upp den för mitt barn och så skulle den kunna lära sig prata.
-
Ja jag var juh snygg efter typ en timmes skönhetssömn.
Det heter juh skönhetssömn men vrf funkar det nt?
-
Jarå idag då fick man sluta 12 untzuntz! Vet nt faktiskt vrf..
Så jah drog hem och sov :s Hhaha latkorv jah e men kunde verkligen nt sova under natten. Ramlade ner på golvet med madrassen över mig och orkade nt gå upp i sängen igen..
-
Ska dra på träning om nån timme elr så i Högdalen om ni undra :)
-
Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0