När jag tittar ser jag dig. När jag blundar ser jag oss.

Fick ändra alla "jah" till "jag" tycker bara det ser töntigt ut med jah. Men ändå är det det jag oftaste skriver just nu. Ska försöka lägga av helt enkelt.
-
Fredagsmys igår och idag så bär de av te Nacka me laget. Ska spela Sthlm-cupen. Hoppas det verkligen går bra. Kanske vinner hela titeln :D Höga förväntnignar jag vet men aja, med vårat lag kan man ha det. Haha!
-
Igår så var man och chilla i skolan :s fick gå runt i 20 min och leta efter Beckas tvättnyckel.. Men sen skulle jah dra på fest men orkade verkligen nt men ist chilla man kallt me vänninorna Olof och Mullvaden♥
-
Hatar det här systemet den kan nt minska bilder. Men aja bjuder på dem. Tagna igår.
-
Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0