Såklart man älskar spöregn precis när man ska sluta...

japp vem gör inte det lixom???INTE JAG!!!! asså precis när vi slutar för dagen så bara öser det ner regn-.-så jag å fanny kom precis från idrotten å vi bah neej vi vill inte gå ut:( så står vi där typ tio kvart kanske å så kommer jack ut springandes i regnet i bara kallingarXDhahah aa rolig kille det där...men så fick vi skjuss av våran kompis mamma:Dtaack för det!:DDDjust nuu så chattar jag med felix och sitter on my stolxd och måste fixa buss kort typ nuu!för jag msåte te fruäng imorrn ska med skolan på nån skit sak och för om jag ska träffa nån nånstans så kan et va bra att ha ett lixom!jaa....okej pallar nt skriva mer..
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0