shalalala spårvägen!!!!

okej random men den bah dök upp i mitt huve helt random:O

te zara: asså saknar dej som faaan gmn!!!!! vi har typ inte träffats på en månad!!:O jag kmr dö här om vi inte träffas!!!
.
iaf..över till min skit skola...hade no prov i tisdags det gick väll hyfsat bra MEN so provet idag gick där imot åt skogen! gash! kmr få ett stooort F!bläbläblä
.
mwhihi jag å ella e stalkers åt en 99a..haha asså typ i förri går så gick vi vid bmx å då typ såg jah en snubbe med en trasig cykel som bör växel av sej själv så jah bah bra cykel! han bah aa haha o.s.v sen bah jah å ella:vi stalkar honom!!!haha så vi följde efter honom så nu vet vi vart han bor ¨å det å tydligen går han i våran skola så vi var med på deras matte lektion å han bah asså varför stalkar ni mig??å börjar typ garva...aa lång historia...
.
just nu så chattar jah med nån heeeeelt random snubbe..asså ingen jäkla aning vem det är?å han kan typ nt swenska..haha jo men..blatte swenska..och så chattar jah med ellaaa..och juste vi hade skolfoto idag!!såg säkert ut som en jäkla häst fö jah började AS garva på slutet både på klass fotot och ego fotot..-.-
Kitschao-
madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0