Tävlar om ett iphoneskal!

aa tävlar om ett iphoneskal på iphoneskal.nu var du med oxå å tävla om en!tävlingen är på en super söt cheys blogg klicka hääär för att komma dit och jag tävlar om ett skal klicka häär för att komma till den

Motivering:
jag skulle vilja vinna skalet för att just nu så har jag juh inget å min baksida e repig å det ser alldelles hemskt ut-.- har klistrat dit ett apple märke som e sönder haha;) och jag har alltid så svårt att hitta leopard skal till min iphone och jag skulle bli jätte glad om jag vann:D men om jag inte vinner så önskar jag dom andra lycka till i tävlingen!
Kitschao-
madde<33

Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

sv: superkul att du är med och tävlar :D

lycka till! :)

2011-09-14 @ 19:15:24
URL: http://tiepamandahh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0