tittar jag ser jag bara svart. blundar jag ser jag bara dig. Du är mina drömmar men inte mitt liv.

Uppdatering med ett dåligt foto.
-
Asså hataRe det här internet den kan nt förminska eller förstora >:(
-
Ska upp och duscha har percis vart på träning och självklart ska man upp och duscha innan hela huset stinker svett.
-
Nästa vecka har man då So-prov ochhh matte-prov :s Bara att plugga i helgen dåra. Sen ska man oxå göra 2 hemkunskapsläxor (kunde förkortat ;) tills torsdag :o
-
Har blider på kameran men ska bli duktigare att uppdatera för dan kan kanske ska bilder imorrn :)
-
Kitschao<3
-zara
-
Känns liiite töntigt att säga Kitshcao efter varje inlägg nu men den är en trend som lever vidare tills vi blir gamla och grå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0