Bästavän!

Shit har några som är mina närmste änglar emn för att jah skrev om Olof i senaste så skriver jah om mullvaden nu :)
42 frågor om din bästavän!
1. Vad heter hon? Fanny (mullvaden)
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? igår
4. Vad har hon för hårfärg? mörk-blont
5. Brukar hon färga håret? ja ibland
6. Vilka färger har hon haft? brun, blont, mörk-blond
7. Vad har hon för parfym? hahah oj de är massor;)
8. Är hon galen? skojaru... hon har fan adhd den kvinnan!
9. Vad är erat bästa minne? Oj jisses.. men tar något. Jag och Mullvaden åker tbanan och vi dog av grav för en turk bredvid mig duttar mig med sin armbåge hela tidn utan att han vet. (lååååång historia)
10. Har ni många minnen ihop? nje duvet tror vi bara har 340020023004
11. Vart bor hon? 3 min från mig untz
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nt utomlands men på en skidsemester :)
13. Är du avundsjuk på något hos henne ? jaråå :o
14. Vad heter hennes syskon? haha hon har en halvsyrra jah glömt bort namnet på höhö ;s
15. När träffades ni första gången? vi börja i samma klass i 6an men har gått i parralell sen 6års. blev vän me henne alltså nära vän typ i slutet av 6an
16. Hur träffades ni? skolan
17. Vad går hon i för sporter? fjollsporten innebandy och sjunger dansar me mig :D
18. Vad kan hon göra på helgerna? me mig, vänner, latar, innebandy, dansar sjunger aa shit mycket mer
19.Har ni pussats? haha jadå det tror jah ;)
20. Är hon duktig i skolan? ASGRYM!
21. Är hon singel? Yes sir! någon haffa henne
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Aldrig hatar henne!
23. Har hon fräknar? nope
24. Har ni kollat på film någon gång? hahah jadå
25. Har ni bråkat någon gång? aa men oftast småbråk. kan lixom nt vara sur på henne mer än typ 12 timmar :*
26. Har ni sovit i samma säng? hahah jarå hela tidn ;D
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Nejduvet! ja
28. Har du sett henne gråta? mm :(
29. Vad gjorde du då? trösta henne, men oftast börjar jah gråta jah me ;/
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ojahh! Hahha
31. Har hon sett dig gråta? mm :(((
32. Vad ska ni göra i sommar? redan vart juh
33. Har hon svikit dig någon gång? nje det tror jah nt men dissat har hon :&
34. Har ni pratat i telefon någon gång? alldrig någoN gång!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? skulle fan dö med olof då
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? JArååå!
37. Älskar du henne? till 101% :*
38. Vad är det bästa med henne? att han är helt underbaR
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? hmm.. vettefan just nu?
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? kanske haha
41. Hur ser hennes klädstil ut? nästan som min fast lite mer orörliga Heheh
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva va hon tycker om dig? jadå fast hon nt har nån blogg längre
-
Alltså dem driver med mig. Nu får den vara så här lite. så seppe alltså!
-
Kitschao<3
-zara

Kommentarer
Postat av: Mullvaden

Haha älskar dig gmn! Och på tbanan... Haha den killen va konstig asså<333

2011-09-10 @ 09:32:37
Postat av: zara

Driver du med mig han var helt sykiskt störd. Och var fan tog den där svensken vägen egentligen :S <333

2011-09-12 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0