Zara Bagge!

Lovar du att vara ärlig? Jaråå!
Du heter? Zara Bagge.. nejduvet
Beronde av? Handboll, vänner och vettefan typ fett mkt..
Vad behöver du mest just nu? Bli älskad av en man
Vad tror folk om dig? Bra fråga? ska fråga nån gång...
Vad får du oftast komplimanger för? dåligt zara -.-'
Hur imponerar man på dig? Du ska vara dig själv och kunna skratta mycket :s
Brukar du skratta för dig själv? Driver du med mig.. varje dag Höhö
Var bor du? Älvsjös STOLTHET♥
Trivs du där? Jadå :D
Vad har du för mobil? Ericsson :/
Nästa mål i ditt liv? Att skaffa någon kille :DD Katsching singel!
Hur svarar du i mobilen? Du har kommit till zara bagge.. tala in ett medelande efter tonen!
Vem ringde du senast? Pappa :)
Brukar du komma i tid? JARU! eller oftast!
När mår du bra? När jah kan snacka me mina vänner och när jah får kramar och handbollen Haha
När blev du fotad senast? Papparazzierna är tokiga. köar utanför dörrn
Hur känner du dig nu? Trött, glad och desperat/deprimerad
Vanligaste färg på dina kläder? Svart just nu, vitt, rosa vettefan kan nt alla mina kläder..
Vem saknar du? HERREGUD SAKNAR HALVA BEFOLKNINGEN!
Favorit dryck på morgonen? cocacola i mitt ♥
När brukar du oftast gå och lägga dig? direkt efter bolibompa!
Är du blyg? Japp oftast eller för mycket :((
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vem gör nt? Har själv vart me om det :D
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Shit ska jah rabbla upp allt...?
Är du nöjd med ditt liv? Nä nt riktigt kan bli bättre men nt är de dåligt iaf.
Vad är det värsta du vet? Att nt gå på toa!!! nejdå men vet nt behöver uppleva känslan igen!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 100000000000000000000000000
Vad längtar du till? Neeeeeext summer! Att träffa nån, göra reklamen me vännerna, träffa alla de jah träffa i år memera
Vad är det finaste du fått? Mitt liv
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaråå! men vissa är falska jävlar!
Om fem månader? är jah gravid! HAHAH
Om ett år? Har jah fått mitt barn
Du samlar på? Glasspinnar mums hahah
Vem smsar du när du är arg/ledsen: Olof, mullvaden, jossan ja finns väl fler?
Har du strumpor på dig nu? Nej tyvärr fryser som en kossa :O
Är det okej att gråta? Helt förbjudet!
När grät du senast? när jah skar lök på hemkunskapen tror jah..
Bär du glasögon eller linser? Nope!
Vill du gifta dig? Japp
Ha barn? Jarrå har snart ett
Är du bra på att laga mat? på nätterna.. nej men hyvsad
Är du flygrädd? Jisses sncka me mig. Jah är typ fett höjdrädd.
Tror du på ett liv efter döden? JA ofC! vill bli ett träd i nästa liv!
Bor dina föräldrar tillsammans? förevigt
Vilken ögonfärg har du? Klarblåa.. skitsnyggga haha
Röker du? nej aldrig ska nt förstöra för min sport
Vad är det viktigaste i livet? jah et fortfarande nt vad mening med livet är egentligen. finns typ tusen olika grejor
Hur många har du varit riktigt riktigt kär ? en, två
Vad tycker du om kärlek? Skulle dö utan den fast samtidigt skulle jag nt bli ledsen
När kramade du någon sist? 3 sek sen Zelda duvet
Saknar du någon speciell person? aa :((((
Är du singel? ja buhu! :'(
När fick du senast en komplimang? när jag var nyfödd. fett tjock bebis!
-
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: flera gånger :/
Hånglat med nån riktigt ful? vet nt vad tas som ful?
Hånglat med fler än 50 pers? hahah det kan du skriva upp! ;o
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? vettefan!
Gjort något riktigt dumt? NEJ ALDRIG! -.-
Gjort något du verkligen ångrar? Om jag gör
Åkt ambulans? nej tror nt det iaf
Åkt polisbil?aa :D
Gjort nåt olagligt? missa sopptunnan förlåt!
Fått din mamma att gråta? aa D:
Slagit ner någon? Hahha typ slänger ner olof hela tiden :DD
Skämts över dina föräldrar? Ja vem har nt :ss
Sagt jag älskar dig och menat det? nej ljugit för mina närmaste vänner alla år
Tar du droger? aa duvet alla timmar om dygnet
Dricker du? förstör kondisen tyvärr
Vilka kläder sover du i? sover näck hahah nejdå
Vad hatar du verkligen? ooooh verkligen tung fråga
Varit kär? adu
Är du ensam nu? nje hela familjen hemma tror jah..
-
JAG HAR:
Digitalkamera? Ja untzuntz
Systemkamera? ja.. elr mer papaps
Telefon på rummet? om mobben räknas.. så ja
Egen dator? typ
Könssjukdom? va e kön?
Bra kompisar? ´dem änglarna är hela mitt liv
-
SENAST SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? alla i klassen me löken ;D
Fick dig att gråta? ska strypa löken!
Du delade en dricka med? Cocacola me olof och mullis. faaast de var mullvadens ;)
Du gick på bio med? olof och mullvaden tror jah
Skällde på dig? tror de va jah själv
Sa någonting till dig och vad var det? ringer dig imorrn.. madde
-
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? stolt men nej
Kramat någon?tusentals personer
Pussat någon? intresserad elr?
Köpt någonting? HAHHA ja
Sjungit? varje minut
Saknat någon? hela tiden :(

Kitschao<3
-zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0